sobota, 19 lutego 2011

Just a few words


My name is Katerina, Im polish living in Cyprus from 2005. Happy Mum :-)
In love with good music, tasty food and relaxing places like this Aphrodite Island. Fascineted with fashion and photography.
I'm jeans girl by day, a bit hippie. But I also like to try a new things. I love to dress up at night.

Mam na imie Katarzyna. Mieszkam na Cyprze od 2005 roku. Szczesliwa mama :-)
Kochajaca dobra muzyke, smaczne jedzenie i relaksujace miejsca takie jak wyspa Afrodyty. Zafascynowana moda i fotografia.
Jestem jeansowa dziewczyna w ciagu dnia, troche hippie. Ale takze lubie probowac nowych rzeczy. Kocham stroic sie na wieczor.



My name is Magdalena. Working as a ' booker' and supervisor for Elite Model Agency, later as Make-up artist and Event Director and eventually owner of my own Model Agency has given me a wide and broad spectrum of experience in the Fashion & Beauty industry.



Bywają dni ze ręce same sięgają po rzeczy i wybór jest prosty. Bywają i takie kiedy nic nie wychodzi. Wtedy czerń, leginsy, proste rozwiązania. Kiedy jestem szczęśliwa lubię zabawę kolorem. Mocny róż, amarant, fiolet, butelkową zieleń. To moje ukochane. Moja szafa to głównie spódnice, sukienki, nie za krótkie, sweterki, styl new romantic i pin up girl. 
Gdy pada oplatam się szarością i beżem. 
W upalne dni lubie tank t-shirt i szorty lub zwiewną sukienkę w kwiaty. Wieczór to dla mnie czerń, złoto lub srebro. Rzadko dodaje kolor. Kocham koronki, kolczyki, bransolety, dodatki. hmm, kocham modę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags